Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Στη ζωή μου έχω αγαπήσει πολλούς ανθρώπους που δεν άξιζαν...προσπάθησα να τους ακούσω δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία, πιστεύοντας ότι θα αλλάξουν...Πάλεψα για τα πράγματα και τους ανθρώπους που είχα ήδη χάσει πολλά από αυτούς!
...έχασα το χαμόγελο και την ευτυχία που από παιδί έψαχνα...και σήμερα να είμαι αυτή που είμαι το οφείλω σε αυτό!!!
Και πάνω απ'όλα αυτό που μου'χει μάθει η ζωή είναι να εμπιστεύομαι μόνο τον εαυτό μου, σε ο' τι είμαι.. και σε ο 'τι κάνω... και όχι αυτό που θα'θελαν οι άλλοι να είμαι... μπορεί να με λένε ότι είμαι μια ρομαντική ονειροπόλος, αλλά πάντα έχοντας τα πόδια μου στο έδαφος... γλυκιά...τρυφερή, αλλά συχνά και μερικές φορές πεισματάρα και ξινή....αυτές είναι οι λέξεις που γεμίζουν την καρδιά μου αλλά πολλές φορές τη κομματιάζουν... "τα πάντα η τίποτα"...αυτή ακριβώς είμαι!!!!
Και ίσως γι'αυτό με αγαπώ!!! Είμαι απλά κάποια... που έχω συλλέξει τόσες πολλές αποτυχίες στη ζωή, όμως έχω πετύχει επίσης τους στόχους μου...που αγαπώ την απλότητα συνοδευομένη από ταπεινοφροσύνη, είμαι αυτή που λέω πάντα την αλήθεια στο πρόσωπο και στέλνω τους ανθρώπους στην κόλαση....όταν το χρειάζονται, αλλά έχω και τόσο πολύ ευαισθησία και αγάπη στην καρδιά μου :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου